Gezocht: Sr mdw informatievoorziening, archiefmedewerker

htg_logo_cmykKMS Overheid zoekt namens een gemeente in West-Brabant een Senior Medewerker Informatievoorziening (archiefmedewerker) vanaf heden tot en met 1 juli 2014 voor 28 tot 36 uur per week.

Functie-inhoud:

April 2014 wordt er gestart met de renovatie van het stadskantoor van de gemeente Roosendaal. In het team Documentmanagement (DM) staan er 76 archiefkasten met dynamische archiefstukken. In de gerenoveerde kantoorruimten is er geen fysieke ruimte gereserveerd voor analoge archieven. Deze zullen zodoende opgeschoond moeten worden en binnen Landelijke en gemeentelijke regelgeving beschikbaar moeten blijven. De activiteiten per archiefkast: uitzoeken

  • welke dossiers onmiddellijk cq vrij snel kunnen worden vernietigd,
  • welke dossiers op termijn kunnen worden vernietigd,
  • welke dossiers bewaard moeten blijven.

 Algemene taken van de medewerker:

  • Het behandelen van complexere zaken op het vakgebied;
  • Het aangeven van de vernietigingstermijnen
  • Het werken in de geautomatiseerde archiefsystemen

Waar zijn wij naar op zoek?

Eisen:

  • Minimaal HBO+ werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur ervaring in het werken bij een gemeente (en/of andere overheidsinstelling)
  • Relevante vakopleiding (bij voorkeur SOD)
  •  Ervaring / sterke affiniteit met de applicatie Verseon
  • Kennis van archiveringsmethoden en vernietigings- en bewaartermijnen
  • Kennis van relevante regelgeving
  • We zoeken een medewerker die accuraat en ordelijk werkt maar flexibel is als de omstandigheden hierom vragen, die zich nieuwe materie snel eigen maakt en klantgericht ingesteld is. Integriteit is een tweede natuur
  • U beschikt over de competenties: Aanpassingsvermogen, Integriteit, Klantgerichtheid, Omgevingsbewustzijn, Resultaatgerichtheid, Samenwerken, Schriftelijk uitdrukkingsvaardigheid
  • Uit uw CV blijkt duidelijk uw werkervaring zoals in de eisen en wensen beschreven. Duur van de relevante werkervaring is daarbij uitgesplitst in begin- en einddatum (maand/jaar). Het CV beslaat maximaal 5 pagina’s en bevat minimaal twee relevante en recente referenties.

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group (www.hollandtalentgroup.com).

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief twee referenties van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 19 november 2013 om 10.30 uur.

Omdat we daaraan voorafgaand wellicht nog een aantal keer contact zullen hebben om de laatste puntjes op de i te zetten, is het fijn om uw interesse zo vroeg mogelijk aan KMS Overheid kenbaar te maken.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s