Gezocht: klantmanager Intake

KMS Overheid zoekt namens een gemeente in de provincie Utrecht een Klantmanager Intake vanaf 1 juli 2013 tot 1 september 2013 voor 36 uur per week met kans op verlenging.

Functie-inhoud:

Aanvragers van een bijstandsuitkering betuttel je niet, die stimuleer je om zoveel mogelijk zelf het heft in handen te nemen. Je taken hebben voornamelijk betrekking op het in ontvangst nemen van de bijstandsaanvragen en het zorg dragen voor de juistheid, volledigheid en consistentie van de daarbij behorende gegevens en bewijsstukken. Na een gesprek met de cliënt bij de bijstandsaanvraag beoordeel je het recht op uitkering en regisseer je de weg naar het vervolg. Eventueel verwijs je door naar de trajectbegeleider. Dat een gesprek voeren iets anders is dan een praatje maken, hoeven we jou niet te vertellen. Als klantmanager luister je naar cliënten, maak je plannen, wijs je hen op mogelijkheden en beperkingen en help je hen het maximale te bereiken binnen de kaders van de wet. Als klantmanager intake heb je geen eigen caseload.

Waar zijn wij naar op zoek?

Je bent iemand die stevig in zijn schoenen staat, klantgericht is en makkelijk contacten legt. Bovendien ben je een teamspeler en beschik je over goede gespreksvaardigheden. Je hebt een opleiding op hbo-niveau, bijvoorbeeld SJD, en bent op de hoogte van sociale wetgeving en de sociale kaart. Je kunt goed plannen, bent stressbestendig en werkt efficiënt. We zoeken nadrukkelijk naar een professional met talent en ervaring in een soortgelijke functie.

Eisen:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in de laatste 5 jaar als klantmanager intake
  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau
  • Kennis van sociale wetgeving en sociaal recht
  • Je beschikt over de volgende competenties: Klantgericht handelen, resultaatgericht handelen, helder communiceren (mondeling en schriftelijk), samenwerken, stressbestendig, plannen en organiseren, helder communiceren, stevig in je schoenen staan alsmede een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je CV bestaat uit maximaal 3 pagina’s en bevat minimaal 2 referenties

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group (www.hollandtalentgroup.com).

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief twee referenties van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 27 juni om 10.00 uur.

Omdat we daaraan voorafgaand wellicht nog een aantal keer contact zullen hebben om de laatste puntjes op de i te zetten, is het fijn om uw interesse zo vroeg mogelijk aan KMS Overheid kenbaar te maken.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s