Gezocht: medewerker backoffice Publiekszaken

KMS Overheid zoekt namens een gemeente in Flevoland een medewerker backoffice Publiekszaken vanaf heden tot 1 september 2013 voor 30 uur per week.

Functie-inhoud:

Als allround backoffice medewerker verricht je mutaties, onderhoud en controles in de GBA.  Je zorgt dat het berichtenverkeer met andere gemeentes en afnemers op de juiste manier verloopt.  In het kader van rampenbestrijding heb je een eigen taak. Wij verwachten van onze allround backoffice medewerker dat hij of zij een bijdrage levert aan het beleid binnen de afdeling publiekszaken en het optimaliseren van de kwaliteit van de GBA en de burgerlijke stand. Je ontwikkelt en doet voorstellen voor nieuwe procedures en werkinstructies.

Waar zijn wij naar op zoek?

Eisen:

  • Een diploma BOP, BABZ + GBA specialist (of vergelijkbaar)
  • Minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 6 jaar) met werkzaamheden binnen een backoffice publiekszaken van een gemeente op het gebied van burgerzaken
  • Minimaal 0,5 jaar ervaring (in de afgelopen 2 jaar) met de burgerzaken-applicaties van Centric
  • Je beschikt over de competenties: Organiseren en plannen; Communicatieve vaardigheden; Zelfstandig kunnen werken; Zorgvuldig; Stressbestendig; Flexibel
  • CV beslaat maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief 2 referenties

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group (www.hollandtalentgroup.com).

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief twee referenties van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 25 juni om 09.00 uur.

Omdat we daaraan voorafgaand wellicht nog een aantal keer contact zullen hebben om de laatste puntjes op de i te zetten, is het fijn om uw interesse zo vroeg mogelijk aan KMS Overheid kenbaar te maken.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s