Gezocht: klantmanager

KMS Overheid zoekt namens een gemeente in Utrecht een Klantmanager voor 36 uur per week vanaf “zsm” voor een periode van 2 maanden met kans op verlenging.

Functie-inhoud:

Aanvragers van een bijstandsuitkering betuttel je niet, die stimuleer je om zoveel mogelijk zelf het heft in handen te nemen. Na een gesprek met de cliënt bij de bijstandsaanvraag beoordeel je het recht op uitkering en regisseer je de weg naar het vervolg. Eventueel verwijs je door naar de trajectbegeleider. Dat een gesprek voeren iets anders is dan een praatje maken, hoeven we jou niet te vertellen. Als klantmanager luister je naar cliënten, maak je plannen, wijs je hen op mogelijkheden en beperkingen en help je hen het maximale te bereiken binnen de kaders van de wet. Je bent regisseur over je eigen caseload die naast gesprekken met cliënten bestaat uit contacten met uiteenlopende partijen zoals zorginstellingen, energiebedrijven of de schuldhulpverlening. De uitvoering van het minimabeleid is maatwerk. En daarin kun jij het verschil maken.

Waar zijn wij naar op zoek?

Je bent iemand die stevig in zijn schoenen staat, klantgericht is en makkelijk contacten legt. Bovendien ben je een teamspeler en beschik je over goede gespreksvaardigheden. Je hebt een opleiding op (minimaal) HBO-niveau, bijvoorbeeld SJD, en bent op de hoogte van sociale wetgeving en de sociale kaart. Je kunt goed plannen, bent stressbestendig en werkt efficiënt. We zoeken nadrukkelijk naar een professional met talent en ervaring in een soortgelijke functie

Eisen:

    • Afgeronde HBO-opleiding (bijv. HBO-SJD)
    • Kennis van sociale wetgeving en sociaal recht
    • Minimaal 3 jaar ervaring in de laatste 5 jaar binnen de sociale dienst als klantmanager
    • De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
      Klantgericht handelen, resultaatgericht handelen, samenwerken, stressbestendig, plannen en organiseren, helder communiceren, stevig in je schoenen staan alsmede een groot verantwoordelijkheidsgevoel
    • CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties van relevante opdrachten. Alle gevraagde kennis en ervaring dient duidelijk uit het cv naar voren te komen. Het CV mag maximaal 3 pagina’s beslaan.

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group (www.hollandtalentgroup.com).

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief twee referenties van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 17 januari 2013 om 12.00 uur.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Advertentie
Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s