Gezocht: assistent Projectleider Infrastructuur

KMS Overheid zoekt namens de gemeente Amsterdam een (tot maximaal drie) assistent Projectleider(s) Infrastructuur voor 32-36 uur per week vanaf medio december 2012 voor een periode van 12 maanden.

Functie-inhoud:

De medewerker maakt deel uit van één of meer projectteams, gericht op de realisatie van infrastructuurprojecten binnen Amsterdam. Er is tijdelijke (duur van een jaar) behoefte aan extra inzet in diverse projecten (zoals het station Noord en IJsei). De Assistent Projectmanager is nauw betrokken bij de dagelijkse uitvoering van het project en werkt in een dynamische en hectische omgeving. Hij/zij is een organisator, planner en procesbegeleider die zich prettig voelt in de rol van spin in het web.

Daarnaast heeft de assistent een antenne voor omgevingsfactoren, ook op het politiek-bestuurlijke vlak en is als het ware de oren en ogen van het project. Resultaatgerichtheid, samenwerken en plannen zijn belangrijke competenties voor succes. Kortom de assistent is een steunpilaar voor de projectmanager(s).

Functie inhoud:

  • Je ondersteunt de verantwoordelijke projectmanager bij de voorbereiding en/of uitvoering van projecten op het gebied van proces, planning, financiën, kwaliteit en (omgevings)communicatie;
  • Je organiseert (afstemmings)overleggen met belangengroeperingen en gesprekspartners (o.a. ingenieursbureaus, aannemers en beheerders);
  • Je toetst producten van derden inhoudelijk en procesmatig;
  • Je draagt zorg dat altijd integraal zicht is op de actuele status van alle projectbeheersingsaspecten;
  • Je bereidt het bestuurlijk besluitvormingsproces voor;
  • Je bent primair verantwoordelijk voor informatieverzameling, informatieverschaffing, rapportage en het administratief/organisatorisch beheer;
  • Je bereidt vergaderingen inhoudelijk voor en maakt en bewaakt actielijsten.

Waar zijn wij naar op zoek?

Eisen (via CV aantoonbaar):

  • U heeft tenminste een afgeronde HBO opleiding in de richting civiele techniek, planologie of sociale geografie
  • U heeft minimaal 2 jaar tot (bij voorkeur) maximaal 5 jaar werkervaring in infrastructurele projecten.
  • U heeft kennis en ervaring met projectmatig werken
  • U heeft aantoonbare ervaring met projectbeheersing
  • U beschikt over de volgende competenties: resultaatgerichtheid, samenwerken, plannen,analytisch vermogen, omgevingsbewustzijn, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • U beschikt over de volgende eigenschappen: zelfstandig, pro-actief, communicatief, doortastend, vasthoudend, secuur
  • U voegt minimaal 1 referentie toe van een soortgelijke opdracht die u in de afgelopen twee jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door de gemeente contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier

Wensen:

  • U heeft werkervaring bij een (liefst alle) van de volgende organisaties: – Gemeente met meer dan 150.000 inwoners, – Gemeente met tussen de 100.000 en 150.000 inwoners, – Rijksoverheid, – Provincie of waterschap, – Zelfstandig Bestuursorgaan
  • U heeft werkervaring binnen de gemeente Amsterdam
  • U heeft ervaring met IPM-rollen en bijbehorende generieke werkprocessen zoals beschreven binnen het Integraal Project Management model.

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group (www.hollandtalentgroup.com).

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief twee referenties van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 7 december 2012 om 1400 uur.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Advertisements
Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s