KMS Overheid zoekt met ingang van heden namens een gemeente in West-Brabant een Klantmanager Werk en Inkomen voor 36 uur per week van 1 mei tot 31 december 2012.
Functie-inhoud:
1. Trajectplannen opstellen (het voeren van intakegesprekken met cliënten, het klant-, schade- en/of investeringsprofiel beoordelen, het indiceren van voorzieningen en het binnen de vastgestelde kaders opstellen van (traject)plannen; het signaleren van gerelateerde problematiek en het, in voorkomende gevallen, door verwijzen van cliënten naar hulpverlenende instanties)
2. Trajectplannen uitvoeren (het zorgdragen voor de uitvoering van trajecten van cliënten en het stimuleren en activeren van cliënten in deze trajecten; het zorgdragen voor het verstrekken van uitkeringen en voorzieningen aan cliënten; het opstellen van beschikkingen, deze afdoen en het verzorgen van de bijbehorende correspondentie en administratie)
3. Controles uitvoeren (het controleren van verleende uitkeringen en/of voorzieningen, het belissen over het continueren, wijzigen of afstemmen van de uitkeringen/voorzieningen en verrichten van beëindigingsonderzoeken; het beoordelen van conceptbesluiten en rapportages op juridische aspecten, kwaliteit en eenheid in uitvoering en toepassing van beleid en regelgeving; het toetsen van adviezen aan wet- en regelgeving; het indien nodig adviseren van het afdelingshoofd op basis van evaluaties over aanbestedingstrajecten.)
4. Expertise delen (het geven van voorlichting en/of training op het gebied van sociale zekerheid aan cliënten, instellingen en bedrijven; het begeleiden van nieuwe medewerkers en stagiaires; het participeren in projectgroepen vanuit de eigen expertise.)
Waar zijn wij naar op zoek?
We zoeken een absoluut ervaren klantmanager Werk en Inkomen; bij voorkeur met West-Brabantse werkervaring.
Daarnaast is van belang dat de kandidaat:
- aantoonbare en recente ervaring heeft op het terrein van Werk en Inkomen
- aantoonbare en recente ervaring heeft op bestandsonderhoud (caseload)
- recente aantoonbare ervaring met GWS heeft
- minimaal één relavnte referentie kan overleggen (bij voorkeur van ervaring opgedaan in West-Brabant)
Competenties waaraan de gemeente waarde hecht, zijn: Resultaat gericht, Samenwerken, Klantfocus, Integriteit, Omgevingsbewustzijn, Mondelinge communicatie, Aanpassingsvermogen.
Je kunt goed zelfstandig werken en bent vakinhoudelijk goed op de hoogte. Je bent flexibel, nauwkeurig en hebt een proactieve instelling en klantgerichte houding.
Over KMS Overheid:
KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. Via onze eigen opleidingstrajecten kunnen we onze huidige en nieuwe medewerkers laten voldoen aan de steeds veranderende vraag vanuit de markt. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.
Reageren?
Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief een referentie van een vergelijkbaar project naar vincent@kmsoverheid.nl ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361 of 071-3030037.
Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.
We mogen u voorstellen tot uiterlijk 26 april 2012.
Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.
Tot snel!