Gezocht: handhaver / fraudepreventiemedewerker

KMS Overheid zoekt namens een gemeente in West-Brabant een Fraudepreventiemedewerker vanaf 2 april tot 2 oktober 2012 voor 36 uur per week.

Functie-inhoud:

De kerntaak is het voorkomen van fraude met uitkeringen en het opsporen daarvan. De nadruk ligt daarbij op preventie, programmering en risicosturing.

  • Je stelt een nader onderzoek in op basis van een fraudesignalering. Je verzamelt bewijslast door gegevens op te vragen en door observatie;
  • Je verricht (preventieve) huisbezoeken in samenwerking met de klantmanager en ondersteunt de klantmanager tijdens gesprekken bij een vermoeden van fraude;
  • Je rapporteert over je bevindingen;
  • Je adviseert of een fraudezaak wordt overgedragen aan de Sociaal Rechercheur of in eigen beheer wordt opgepakt en je verleent ondersteuning bij strafrechtelijke onderzoeken;
  • Je signaleert feiten en ontwikkelingen die van belang zijn voor acties gericht op het voorkomen van fraude;
  • Je ondersteunt, informeert, en adviseert de klantmanagers op het gebied van fraudebestrijding;
  • Je draagt (mede) zorg voor de (verdere) uitrol en doorontwikkeling van het nieuwe fraudepreventiebeleid, signaleert relevante ontwikkelingen in het werkgebied en doet verbetervoorstellen;
  • Je voert gegevens in m.b.t. de fraudebestrijding en -alertheid en levert managementinformatie aan, ondersteund door een administratieve kracht.

Waar zijn wij naar op zoek?

Een fraudepreventiemedewerker die beschikt over

  • middels CV aantoonbare ruime ervaring als Fraudepreventiemedewerker, handhaver (bij voorkeur binnen een gemeente in West-Brabant)
  • middels CV aantoonbare kennis en ervaring binnen sociale zaken
  • middels CV aantoonbare gerichte opleiding
  • de competenties: Samenwerken, Resultaatgericht, Omgevingsbewustzijn, Klantfocus, Mondelinge communicatie, Integriteit en Aanpassingsvermogen
  • minimaal één referentie van een vergelijkbare opdracht

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. Via onze eigen opleidingstrajecten kunnen we onze huidige en nieuwe medewerkers laten voldoen aan de steeds veranderende vraag vanuit de markt. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

KMS Overheid maakt deel uit van de Holland Talent Group.

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief referentie(s) van vergelijkbare projecten aan:   vincent@kmsoverheid.nl  ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 29 maart 2012.

Wilt u op de hoogte blijven van vacatures via KMS Overheid?  Wij volgen het nieuws en de ontwikkelingen. Volgt u ons op LinkedIn en Twitter?

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Gezocht: handhaver / fraudepreventiemedewerker

  1. Sanella Derakovic zegt:

    leuke job ! meer kandidaten nodig? neem contact.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s