Gezocht: procescoördinator Awbz begeleiding

KMS Overheid zoekt met ingang van 20 februari namens een gemeente in Overijssel een Procescoördinator Awbz begeleiding  voor 24 uur per week tot 1 juni 2012.

Functie-inhoud:

We zijn op zoek naar een procescoördinator die op doortastende én enthousiasmerende wijze de zienswijzen en belangen van vier gemeenten verbindt tot een kraakhelder kader op de nieuw taak in de Wmo (transitie Awbz functie begeleiding). Het is pionierswerk. We hebben een strakke planning; de procescoördinator daagt ons uit om op het scherpst van de snede voor 1 juni 2012 het kader te vormen, zodat we daarna aan de slag kunnen met het implementatietraject. Hij of zij krijgt een projectassistent ter beschikking voor het het penvoerderschap (op papier zetten van de visie) en verdere (secretariële) ondersteuning. Er is geen werkplek geregeld.

Waar zijn wij naar op zoek?

Zin om onontgonnen terrein te betreden? We zoeken een creatieve, outputgerichte procesbegeleider met gevoel voor verhoudingen en inlevingsvermogen. De ideale kandidaat kent ons bestuurlijk proces, snapt uit eigen ervaring wat de (on)mogelijkheden in de gemeente(n) zijn en weet het proces uitmuntend te managen: signaleert tijdig hobbels, stelt slimme alternatieven voor en reageert snel op ontwikkelingen. Het los staan van gemeentebelangen is cruciaal. Hij of zij zorgt er voor dat keuzes tijdig worden gemaakt. Zet strategisch denken steeds om in resultaten voor het kader en bemiddelt waar nodig met tact en inzicht tussen de gemeenten.

Eisen:

  • Afgeronde opleiding Projectmanagement (bijv. IPMA/Prince2)
  •  Minimaal afgeronde HBO-opleiding
  • Minimaal universitair werk en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar via CV aantoonbare werkervaring binnen de WMO
  • Minimaal 3 jaar via CV aantoonbare werkervaring als projectleider binnen een gemeente
  • Minimaal 3 jaar via CV aantoonbare werkervaring binnen de AWBZ
  • Via CV aantoonbare werkervaring in de AWBZ en/of WMO binnen de grenzen van de regio (Deventer, Raalte, Olst-Wijhe en Voorst)

Over KMS Overheid:

KMS Overheid is een detacheringsbureau voor hoger opgeleid personeel specifiek voor gemeenten. Niet alleen het detacheren van hoogopgeleid personeel is ons specialisme, maar ook interimmanagement en werving & selectie behoren tot onze activiteiten. Via onze eigen opleidingstrajecten kunnen we onze huidige en nieuwe medewerkers laten voldoen aan de steeds veranderende vraag vanuit de markt. KMS Overheid zet zich in om op een praktische en resultaatgerichte wijze een positieve ontwikkeling tot stand te brengen bij zowel mensen als in processen.

Reageren?

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie? Mail dan uw CV inclusief een referentie van een vergelijkbaar project naar vincent@kmsoverheid.nl ! We nemen daarna snel contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook bellen: 06-51581361  of  071-3030036.

Het CV bevat in ieder geval naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), uiteraard uw relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden.

We mogen u voorstellen tot uiterlijk 8 februari 2012.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws uit de markt en/ of vacatures van KMS Overheid? U kunt ons ook volgen op LinkedIn en Twitter.

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Gemeenten, Vacatures en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s