Ben jij bij de ontdekkingsdagen van Luba Overheid?

Ben jij bij de Ontdekkingsdagen van Luba Overheid? Wij nodigen je uit!

Klantmanager Sociale Zaken bij de gemeente is een mooi vak. Maar hoe word je dat nu eigenlijk?

Gemeenten vragen bijna zonder uitzondering naar specifiek gemeentelijke werkervaring, naar mensen die “het werk”, liefst zo recent mogelijk, al eens bij een gemeente hebben verricht. De Opleiding Klantmanager Sociale Zaken van Luba Overheid vormt daarop een uitzondering; die is juist bedoeld voor HBO’ers en academici die heel graag het vak willen leren, maar nog geen ervaring hebben.

Via onze LinkedIn groep ik wil klantmanager worden! kun je je laten informeren over het vak. Klantmanagers vertellen hier bijvoorbeeld wat zij zelf van het vak vinden. Het geeft je een doorkijk in de dagelijkse praktijk van de klantmanager.

Wij kunnen ons voorstellen dat het vak klantmanager ondanks dat toch nog een beetje abstract voor je is. Om in één dag de vele aspecten van het vak te ervaren, organiseren wij Ontdekkingsdagen. Het is dé manier om kennis te maken met de praktijk van het klantmanagement binnen Sociale Zaken.

Het programma:

Introductie Wat gebeurt er allemaal binnen de afdeling Sociale Zaken en wat doet een Klantmanager eigenlijk?
Het werk Waaraan toets je of iemand recht heeft op een uitkering?    &                                                                                                   Wat betekent eigenlijk ‘begeleiden en motiveren van klanten in hun traject gericht op arbeidsmarkttoeleiding’?
Jij Jouw gedrag heeft invloed op het gedrag van je cliënt. Als je jezelf kent, kun je dat ten goede gebruiken of ten goede beïnvloeden. Een onderzoek naar jezelf.
Evaluatie Ben jij een echte Klantmanager Sociale Zaken?

Wij geloven dat dit echt een vak is voor mensen met enthousiasme, doorzettingsvermogen en initiatief. Mensen die communicatief en organisatorisch sterk zijn, stevig aan tafel zitten, veel willen leren en hard willen werken. Uiteraard met interesse in wet- en regelgeving, maar vooral met interesse in de mens.

Herken jij jezelf hierin? Wil je in één dag ervaren wat het vak Klantmanager Sociale Zaken inhoudt?

Wil jij ontdekken of dit vak echt bij je past?

Meld je dan aan op de LinkedIn groep ik wil klantmanager worden!.

Zodra er zich 100 oprecht geïnteresseerden hebben aangemeld, verloten wij 8 ontdekkingsdagen. Ben jij er bij?

Wij hopen jou snel te ontdekken!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Ben jij bij de ontdekkingsdagen van Luba Overheid?

  1. Tami Kaddouri zegt:

    Ook ik ben, zoals iedereen hier erg enthousiant geworden voor de ontdekkingsdagen.
    Ik heb me aangemeld voro de linkedin groep. En hoop dat ik snel een reactie krijg over wanneer de ontdekkinsdagen zijn en wanneer er een nieuwe opleiding start.

    Groeten,
    Tami

  2. Rishie Jibodh MSc zegt:

    Ik had mij in het verleden aangemeld maar was te laat met het starten van de opleiding omdat er net geen plek meer was! In ieder geval heb ik mij opnieuw aangemeld en voor de linked-in groep ‘ik wil klantmanager worden’. Nu de ontdekkingsdagen op het programma staan hoop ik daar zeer graag bij te zijn wat een geweldig leerzaam, uitdagend en goed initiatief is!

  3. lubaoverheid zegt:

    Hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Goed om te weten dat er veel mensen interesse hebben in de ontdekkingsdagen.
    Op het moment dat we 100 members hebben op onze LinkedIn-groep gaan we acht plekken verloten onder de members van de LinkedIn-groep. Wanneer de ontdekkinsgdagen plaatvinden is dus geheel afhankelijk van het aantal members van de groep. Wij hopen natuurlijk dat we op korte termijn de ontdekkingsdag echt kunnen gaan organiseren! Wij hebben er ook veel zin in!

  4. Kees Wouters zegt:

    Al eerder gaf ik me via de linked-in groep ‘ik wil klantmanager worden’ op voor de ontdekkingsdagen. Ik heb echter nog niet kunnen ontdekken of en wanneer die dagen beginnen.

  5. Bouzanga Paul Serge Roger zegt:

    Ik ben zeer geinteresseert

  6. Sibel zegt:

    Super initiatief! Ik ben heel erg benieuwd naar de ontdekkingsdagen.

  7. Sonja Epping zegt:

    Ontzettend leuk, en wat heerlijk dat er zulke initiatieven zijn!
    Ik had me al aangemeld voor de LinkedIn groep “Ik wil klantmanager worden” en ik ben ook zeker geïnteresseerd in een ontdekkingsdag! Ik ben benieuwd.

  8. Irene zegt:

    Ook ik ben erg geïnteresseerd in de ontdekkingsdagen van Luba! Echt een top idee.
    Ben ervan overtuigd via deze weg meer kennis en inzicht op te doen.
    Leuk!

  9. Simon zegt:

    Wat een prima initiatief. Ik ben erg benieuwd naar de ontdekkingsdag en heb me inmiddels ook aangemeld bij de LinkedIn groep.

  10. Marianne zegt:

    Ik ben zéér geïnteresseerd in de ontdekkingsdagen van Luba Overheid. Ik heb al aangemeld bij de LinkedIn groep “ik wil klantmanager worden!”

Geef een reactie

